خنده که پولی نیست

خنده بازار
خنده دار
خنده که پولی نیست
ن : درسا ت : چهار شنبه 1 مهر 1394 ز : 23:15 | +

 

 

شما دانشجویین ؟ بعله !!
درس هم میخونین ؟ نه دیگه تا اون حد !

 

 

 

 

غضنفر میره انجمن اهدای عضو  
جو گیر میشه و همه رو تیک میزنه
بعد از مرگش
به خانواده اش یه شلوار کردی گشاد و یه مشت سبیل تحویل میدن !
خخخخخخخخخخخ

 

 

 

 

اون کسانی که یک ماه رفتن خارج بعد لهجه پیدا کردن رو باید
با سیم جارو برقی نیم ساعت بزنی
بعدش لهجه شون خود به خود کم رنگ میشه !

 

 

 

روس ها به سیب زمینی میگن سیب زمینی
البته به زبونه خودشون ولی مطمئنم ترجمه ش همین میشه!!!

 

 

ﻳﻪ ﺑﺎﺭﻡ ﻣﺎمانم ﺑﻬﻢ ﺷﻚ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﺸﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺍﺯ ﺩﻩ ﺑﻴﺎﺩ ﻧﺼﻴﺤﺘﻢ ﻛﻨﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﻇﻬﺮ 
ﺑﻮﺩ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺍﻭﻣﺪ ﻭﺿﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﻧﻤﺎﺯﺷﻮ ﺧﻮﻧﺪ ﻧﺎﻫﺎﺭﺷﻮ ﺧﻮﺭﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺧﺎﻛﻲ ﺍﻭﻣﺪ ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﭘﻴﺸﻢ ﻳﻪ ﺳﻴﺐ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ : 
عزیزم ﺍﻳﻦ ﺳﻴﺐ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻲ؟ گفتم بله دایی گفت ﺩﻳﮕﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻧﻜﺶ!!! ﺗﻮ ﻋﻤﺮﻡ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ

 

 

 

 

یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم
 هرچی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده ی نامه،
با صدای خودش نامه رو واسم بخونه نخوند !
لحظه ی سختی بود تمام باورهام فروریخت

 

 

 

 

یارو اومده خونمون دزدی، هیچی پیدانکرده!
منو از خواب بیدار کرده میگه:
دارم میرم ولی این زندگی نیست شما دارین …!!

 

 

دوستم میگفت پیاز تنها ماده غذایی هست که میتونه اشک آدمو در بیاره....
من برای اینکه ثابت کنم اشتباه میکنه، یه نارگیل برداشتم و زدم تو سرش
اونم کاملا به اشتباهش پی برد...بعععععععععععععععععله

 

 

عاغا ما ی برادر داریم با بالش کشتی میگیره شکست میخوره تازه بعضی وقتا مصدومم میشه..!

 

غصه هیچوقت سراغ من نمیاد ! 
هیچوقت ؛در واقع هیچوقت نرفته که بخواد بیاد .
الانم اینجاست …ایناهاش... سلام کن به عمو !

 

 

باتری کنترل تلویزیون خوب کار نمیکرد...
انقدر با گوشت کوب کوبیدمش..
الان سه ساله هروقت منو میبینه کار میکنه...
بعـــــــــله یه همچین آدم پرجذبه ای ام من!

 

جدیدترین خبر از جهنم: هر دو تا شیر دستشویی داغه!

 

 

آخه این چه وضعیه؟
پیراهن پاره مد شده ،
شلوار پاره مد شده،
کلاه سوراخ مد شد،
شال پاره هم مد شد؛
پس چرا این جوراب پاره مد نمیشه !
پس تا کی منتظر بمونم؟

 

 

ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﺷﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﮕﻔﺖ :
ﭘﯿﺸﯿﻪ ﻣﻦ ...
ﻣﻮﺷﯽ ...
ﺟﻮﺟﻮﯼ ﻣﻦ ...
ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ : ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺻﺪﺍ ﮐﻦ ...
ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺣﯿﻮﻭﻭﻥ ﺧﺎﻧﻤﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ 6 ﻣﺎﻫﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ ..
.

 

یعنی من الان دقیقا در این حالتم!!
هی میخوام پاشم برم بخوابم،ولی هی پاشدنم نمیاد!
خدایا ... خودت منو بپاشــــون..!

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

hosein0005
ساعت20:11---28 دی 1394
محشر بود خیلی وبلاگ خوبی داری

میلاد♥ 
ساعت20:01---27 دی 1394

ابجی عالیههههههههههههههههههههه

 

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون



amin
ساعت15:14---4 مهر 1394
عالی بود
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by dorsajoooon
This Template By Theme-Designer.Com